Bancuri cu Bula


- Numim hot pe cel care ia proprietatea altuia - explica profesorul.
- Bula, tu nu esti atent!
- Ba da, domnule profesor.
- Atunci spune-mi, ce as fi eu daca ti-as scoate din buzunar 5 lei ?
- Vrajitor, domnule profesor.

Razboi cu nemtii. Bula se ascunde intr-o fantana. Un neamt vrea sa faca la fel. El striga in fantana, iar Bula face pe ecoul.
- E cineva acolo ?
- E cineva acolo ?
- Mai bine ma duc in padurice ...
- Mai bine ma duc in padurice ...
- Mai bine arunc o grenada ...
- Mai bine te duci in padurice !

Bula si o fata se joaca de-a v-ati ascunselea. Fata explica regulile:
- Tu te pui. Eu ma voi ascunde. Daca ma gasesti in 20 minute, poti sa ma tii de mana. Daca ma gasesti in 10 minute, poti sa ma saruti. Daca ma gasesti imediat, poti sa faci ce vrei cu mine. Acum pune-te, eu ma voi ascunde dupa frigider.

Bula isi gaseste sora sarutandu-se cu prietenul ei. Acesta ii ofera lui Bula 100 de lei:
- Tu nu ai vazut nimic acum, ai inteles.
- In regula - spune Bula, inapoind 50 de lei.
- De ce mi-ai dat inapoi acest rest?
- De ce sa platesti tu mai mult, decit platesc altii ?

Mama lui Bula il intreaba:
-Bula ce faceti voi pe la casa de nebuni?
-Sarim in cap la bazinul de inot.
-Deci ii frumos.
-Da' doctoral nu ti-a zis nimic, ceva despre cum ai progresat, sau asa ceva?
-Nu, singurul lucru care mi l-a zis a fost ca daca sunt cuminte, imi pune si apa in bazin.

Bula mergea pe cal. Dintr-o data o picat. De ce?
S-o terminat calu'...

Bula tocmai iese din sediul militiei judetene si epuizat,se sprijina de un pom. Un trecator se apropie de el,
intreband:
- Nu va suparati, nu stiti unde se bate la masina ?
- Nu stiu, pe mine m-au batut manual...

Bula se plimba cu taica-su prin munti. Deodata, taica-su dispare. Bula, agitat, intreaba:
- Tata, ai cazut in prapastie?
- Daaaa.
- Si ai patit ceva?
- Nuuuu, se aude din prapastie.
- Dar e adinca prapastia?
- Inca n-am ajuuuuns...

Merge Bula la oficiul postal cu o scrisoare pentru strainatate.
- Par avion ?, intreaba functionara.
Bula se uita la ea: - Nu pareti.

- Bula, cate porunci exista? - intreba profesorul.
- Zece, domnule profesor.
- Si ce se intimpla, daca nu respecti una dintre ele?
- Ramin noua...

- Bula, de ce este cunoscut Columb?
- Pentru ca s-a dus in America fara viza...

- Bula, de ce a creat Dumnezeu mai intii barbatul?
- Ca macar o data in viata sa poata si el sa vorbeasca liber...

Bula se duce la o farmacista si intreaba:
- Doamna ce imi puteti da pentru o erectie permanenta ?
R: - Masa, casa si 1000$ pe luna.

Bula: - Domnule doctor, ce aveti pentru ridurile mele?
Doctorul: - Cel mai profund respect.

Bula merge intr-o zi pe strada si vede pe o poarta o placuta pe care scrie: "Caine Rau". Se opreste si se uita printre scanduri si vede o caricatura de catel, mica si amarita. Nedumerit, suna si o intreaba pe batranica care iese la poarta:
-Bine tanti, de ce tineti placuta cu "Ciine Rau" cand aveti o caricatura de caine?
-Pai pentru ca este rau. Nu vrea sa manince!
- Visez sa fiu miliardar, ca tatal meu, zice Bulisor.
- Tatal tau este miliardar?
- Nu ! Si el viseaza!

Bula la scoala la ora de engleza.
Vine profa' si zice:
- Copii cine-mi spune cum se zice la pisica in engleza are un 10!
Se ridica unu si spune:
- ZA CAT!
- Bravooo, ai un zece!
Dar cine stie cum se zice la catel in engleza ii dau 2 de zece.
- ZA DOG raspunde unu!
- Bravo, ai doi de zece.
Da' ma copii ma cine stie cum se zice la caldura are media 10 pe anu. asta.
Bula se ridica si falnic spune:
- ZA DUF!

Bula pe cimpul de instructie.
Dupa citeva comenzi neexecutate de Bula, capitanu striga:
Aviatie inamica la joasa inaltime!
Tot plutonu ia pozitia regulamentara numai Bula pozitia de drepti in mijlocul campului.
Capitanu:
- Ce faci Bula?
Bula:
- Ma adapostesc, sub un copac.
Capitanu:
-Da unde vezi copaci?
Bula:
-Dar unde vedeti dumneavoastra avioane?

Noaptea tarziu langa un bar .
Peste tot liniste, dar deodata iese Bula injurand si mort de beat. Trece strada peste un loc nemarcat. Un politist il vede si-i spune sa se intoarca.
- M-as intoarce dom' politist, da nu mai am bani.

Bula se uita cu binoclul la o perehe care se sarutau. Strula merge acasa si il vede pe Bula cand sa uita cu binoclu si ii zice:
- Ce faci mai? Lasa perechea aia in pace mai bine te uiti si tu la sotia ta!
Bula tare suparat:
- Dar tocmai la ea ma uit!

Mergea Bula pe plaja si observa un tip care era inconjurat de o multime de puicute.
Bula intrigat ii cere tipului respectiv un sfat pentru a se baga si el in seama.
Tipul:
-Pai iei un cartof si il bagi in slip.
A doua zi apare pe plaja Bula foarte mandru de noua achizitie, dar observa ca este privit urat.
Nervos Bula se intalneste cu tipul respectiv.
Tipul:
-Bai Bula, da prost mai esti.Ti-am spus sa il pui in fata !

Accident la locul de munca.
Bula este anchetat in legatura cu moartea lui Ion.
Politistul:
- Ma Bula, cum a murit Ion?
- Pai injura si Dumnezeu la pedepsit.
- Cum injura ma?
Pai tot zicea:
- "Bula, In Dumnezeu matii nu mai zgaltai schela".

La scoala invatatoarea il intreaba pe Bula.
I: - Ia zi Bula tu stii cine a introdus acupunctura in tara noastra ?
B: - Da, Vlad Tepes.

Bula si Strula mergeau pe strada.
La un moment dat vad un bordel
Bula:
- Intru si eu sa vad cum este!
Iese peste 15 min. si spune:
- Bula, este naspa ba mai buna este nevasta-mea.
Intra si Strula iese si el peste 15 min.
Strula:
- Ai dreptate mai buna este nevasta-ta!!

La ora de istorie:
Profesorul:
- Cine a fost Mihai Viteazu?
Bula:
- Amza Pelea.

Bula merge la un magazin:
- Vreau si eu un pachet de tigari B.T.
- Domnule sa stiti ca daca luati doua B.T. primiti unul gratuit !
- Perfect!
Atunci puteti sa mi-l dati direct pe cel gratis !

La ora de dirigentie, profesoara ii intreaba pe copii ce meserii au parintii lor.
La un moment dat il intreaba pe Gigel:
- Tatal tau ce este Gigele?
- Parlamentar, doamna profesoara.
- Bravo!
- Dar tatal tau, Bula?
- Aaaa, pai nici taica-meu nu lucreaza.

Intr-o zi la scoala invatatoarea ii intreaba pe Bula si pe Strula cu ce se ocupa parintii lor.
Prima data il intreba pe Strula:
- Strula ce e tatal tau?
la care Strula ii raspunde:
- Gropar!
- Nu se spune gropar se spune functionar la pompele funebre.
Il intreaba pe Bula:
- Tatal tau ce e?
Bula:
- DJ la mistic club!
Invatatorea:
- Ce-i aia?
Bula:
- Clopotar si cantor la biserica

In epoca de piatra era Bula la scoala.
Deodata in scoala se aude un urlet.
- Bula ce ai de urlii? il intreaba profesoara pe Bula.
- Ma iertati doamna profesoara dar mi-a cazut fituica pe picior.

In ziua de 23 august, Bulisor statea cu maica-sa pe trotuar si striga:
- Ula! Ula! Ula!
Vazand un militian ii zice:
- Vai ce baietel cuminte aveti!
Se pare ca nu poate sa pronunte litera 'R'.
Mama ii zice:
- Va inselati tovarase, nu poate sa pronunte litera 'P'!
Vine Bula la taica-su :
- Tata, am salvat o fata de la viol!
- Bravo, Bula !
- Cum ai facut ?
- Nu mi s-a sculat !

Intr-o zi vine Bula la scoala cu ochii vineti.
Profa il intreaba:
- Ce-ai patit, Bula, de ai ochii vineti?
- Pai eram in autobuz si in fata mea era o femeie careia ii intrase fusta in fund si i-am scos-o si uite ca mi-a invinetit ochiul stang.
- Dar dreptul, intreaba profa.
- Pai daca am vazut ca nu-i convine, i-am pus fusta la loc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fani

 

Copyright 2010>