Bancuri cu scotieni



Pe malul unui lac din Scotia, un pescar da la undita.
Deodata, vede in mijlocul apei un pusti dand din maini disperat si urland dupa ajutor.
Pescarul sare indata si salveaza micutul de la inec.
Apare si tatal copilului.
- Dumneata mi-ai salvat fiul?
- Eu!
Dar oricine ar fi facut la fel.
- Foarte bine, zice tatal copilului, dar unde-i sapca lu asta mic?

In tren controlorul vine sa verifice biletele. Ajunge la un scotian.
-Biletul dvs. va rog!
-Nu am bilet.
-Nu se poate.Trebuie sa-mi aratati biletul
-Nu am bilet, v-am mai spus
-Imi pare rau, atunci va trebui sa va dau amenda.
-Nu platesc amenda.
-Cum nu platiti amenda ?
-Pur si simplu nu o platesc
-Atunci o sa va arunc valiza pe geam
-Ce ma, vrei sa imi omori copilul?

Se intalnesc 2 scotieni:
- Am obosit aseara,am jucat tenis cu Kerr.
- Dar el nu este un jucator bun.
- Da, dar am jucat amandoi cu aceeasi racheta.

I: Ce face un scotian cand vede ca ii arde casa?
R: Da bip la pompieri.

- Tata, tata, vine micul fecior de taran scotian la tatal sau, vacile vecinului au intrat in faneata noastra si ne manca iarba!...
-Taci din gura, ia o galeata si du-te de le mulge

Un scotian incercand sa monteze o antena TV pe acoperisul casei sale aluneca si cade in spatele casei.
- In cadere vede pe geamul bucatariei cum nevasta-sa numara boabele de fasole ce le punea in ciorba.
- Opreste-te, striga el, jumatate ajunge, eu mananc astazi la spital!

Doi scotieni in compartimentul uni tren:
- Stiti, sunt in voiaj de nunta, fac o calatorie in Italia, spune unul.
- Dar sotia dv. unde este?, intreaba celalalt.
- A, pe sotie am lasat-o acasa, ea a mai fost maritata si a mai vazut
Italia o data.

- Iubitule, imi faci cadou de ziua mea o pereche de cercei de aur?
- Da iubita mea, dar la anul!
- Si anul acesta?
- Anul acesta te duc sa-ti gaureasca urechile!, raspunse tanarul scotian indragostit.
Cat costa taxiul pana la gara? intreaba un scotian taximetristul.
- Un pound, domnule.
- Si bagajele?
- Bineinteles, gratis!
- Bine, atunci duceti-mi bagajele la gara. Eu o iau pe jos.

Un englez, un irlandez si un scotian joaca golf impreuna cu nevestele. Cind sotia englezului se suie pe o movila de unde trebuia sa loveasca mingea, vintul ii ridica fusta si o lasa in fundul gol.
- Doamne Dumnezeule, dar unde iti sint chilotii? - intreaba englezul.
- Nu am avut suficienti bani ca sa imi cumpar, raspunde nevasta.
Jenat, acesta scoate 60 lire si o roaga sa-si cumpere degraba o pereche de chiloti.
Vine rindul nevestei irlandezului sa loveasca mingea de pe o movila. Bate vintul, ii ridica fusta, hop, nici asta nu avea chiloti! Sotul sau o intreaba:
- De ce nu ai chiloti pe tine?
- Nu mi-am putut permite cu banii pe care mi-i dai de cheltuiala, ii raspunde scurt sotia.
Tipul scoate 35 de lire din portofel si o trimite sa-si cumpere o pereche de chiloti.
Scena se repeta identic cu sotia scotianului. Nici asta nu avea chiloti pe ea. La care scotianul scoate un pieptene din buzunar si zice:
- Pentru Dumnezeu, du-te si aranjeaza-te un pic!

O pereche scotiana in varsta sta la gura sobei. La un moment dat femeia exclama:
- John, ai putea sa ma duci si tu o data la film!
- Dar draga mea, am mai fost!
- Da, dar intre timp s-a inventat sonorul!

Cica un scotian se trezeste intr-o dimineata si-si gaseste nevasta moarta in pat langa el. Se sperie scotianul si da fuga pe scari la servitoare:
- Lucy! Sa fierbi un singur ou pentru micul dejun!?

Scotianul la frizer :
-Cat costa un tuns ?
-Doi silingi.
-Si un ras ?
-Un siling si jumatate.
-Bine. Rade-ma-n cap !
Un scotian isi cheama fiul:
- Du-te la vecinul de sus si cere-i ciocanul!
Dupa cinci minute se intoarce fiul fara ciocan si tatal il intreaba:
- Nu ti-a dat vecinul ciocanul?
- Nu.
- Zgircitul!!! Atunci dute si adu-l pe al nostru.

Doi scotieni se intalnesc.
Unul intreaba :
- Cunosti ultimul banc despre noi, scotienii ?
- Nu.
- Cum suna bancul respectiv ?
- Daca imi dai doi penny, ti-l spun.
Celalalt scotian ramane surprins pentru cateva secunde, dupa care spune razand:
- Ha ha ha, chiar este un banc bun !!!

Doi scotieni se intilnesc:
Primul:- Vai ce ceas frumos ai!!
Cred ca te-a costat mult.
Al doilea:- Nici vorba! Mi la vindut tatal meu pe patul de moarte cu 5 penny.

Cica un scotian si nevasta-sa intra intr-un restaurant si comanda doua portii de mancare.
La un moment dat, chelnerul vazand ca doar scotianul manca iar sotia statea si se uita la el, se apropie si intreba:
- Doamna, dar dummneavoastra de ce nu mancati? Nu va place mancarea?
- Ba da imi place, raspunde doamna, dar astept sa termine sotul meu de mancat sa-mi imprumute proteza...

O echipa scotiana de fotbal castiga campionatul.
Antrenorul fericit, spune:
- Baieti, cred ca meritati ceva racoritor.
Mitch, deschide larg fereastra!!

- Cum s-a inventat lita?
- Doi scotieni au gasit pe strada o moneda!!

Un francez vrea sa testeze daca scotienii sunt chiar asa de zgarciti precum se spune. Asa ca se decide sa plece in Scotia.
Trece granita Scotiei si printr-un satuc i se face sete. Isi ia inima in dinti si bate la usa unei case. Ii iese in intampinare un mos. Francezul ii cere apa. Dupa jumatate de minut mosul vine cu un bol plin cu lapte. Francezul savureaza jumatate din castron dupa care spune:
-Dar voi nu sunteti zgarciti deloc! Ce se vorbeste nu este adevaerat! Am cerut apa si am primit un bol cu lapte. Multumesc!
-Ei, baiete. Cu placere! Nimeni nu mai vroia sa bea laptele ala ca acolo s-a inecat un sobolan.
Francezul scapa bolul din la auzul acestor vorbe. Mosneagul il dojeni:
- Dupa ce ca eu ti-am dat lapte tu imi si spargi oala de noapte a lu bunicu ?!

Un scotian merge la un bar si comanda o bere la halba.
Dupa ce i se aduce berea observa o musca in ea si ii spune barmanului:
- Barman in berea asta e o musca.
Barmanul raspunde:
- Domnule zgarcit mai esti si tu, cat poate sa bea o musca?

Un scotian care avea o sticla de wisky in buzunarul de la pantaloni se impiedica pe scari. Cand isi revine pune mina pe bunzunarul unde era sticla si simte ceva ud:
- Sper ca e singe!

Un scotian vine acasa si ii spune la nevasta lui:
- Am economisit 15 penny astazi!
- Cum?
- Nu am luat tranvaiul, ci am fugit dupa el!
- Vai, Vai... Puteai sa economisesti 3 lire!
- Cum?
- Trebuia sa fugi dupa taxi!

Un scotian se mira de gestul prietenului sau:
-Ce faci ma, de ce ai aruncat pieptanu`?
-Pai avea un dinte rupt!
-Bine ma si pt un dinte?
-Da ba, da` era ultimul!!!
Termina fiul scotianului liceul si tatal, fericit il intreaba:
- Ce vrei sa-ti cumpar ca sa te recompensez?
Fiul:
- As vrea sa am si eu o motocicleta...
Lasa fiule ca-i prea scumpa...Uite, iti cumpar un pepene.
Dupa ce termina fiul si facultatea, tatal il intreaba:
- Cum sa te recompensez pentru bucuria pe care mi-ai facut-o?
Fiul, patit, raspunde:
- Lasa tata , nu te deranja, mai bine hai sa bem o bere.
- Dupa pepene?!!!

I: De ce nu isi cumpara scotienii frigidere ?
R: Nu sunt siguri ca atunci cand inchid usa se stinge becul!

Un scotian aduce acasa un cos cu capsuni.
Ia una din ele si o da fiului sau zicandu-i:
- Ia fiule! restul au acelasi gust.

Doi scotieni intr-un cort.
- John, dormi?
- Nu, ce vrei!
- Da-mi 50 penny.
- Dorm,dorm....zzz


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fani

 

Copyright 2010>