Bancuri cu doctori


O femeie la doctor:
- Domnule doctor, de fiecare data cand fumez o tigara ma gandesc la sex!
Doctorul:
- Linistiti-va doamna si haideti sa fumam o tigara...

Un fotbalist e faultat atat de rau de un adversar incat trebuie sa fie dus la spital. Ajuns acolo i se baga in ghips o mana si picioarele. Peste o zi vine doctorul la patul lui iar el il intreaba pe doctor:
- Doctore mai scap, mai pot avea picioare vreodata? la care doctorul rasunde:
- Am o veste buna si una rea cu care vrei sa incep?
Fotbalistul:
- Pai cu aia rea.
Doctorul:
- Ok, de astazi nu o sa mai ai picioare.
Fotbalistul:
- Dar cea buna care este?
Doctorul:
- Pai...ti-am gasit clienti la pantofi!

Un ginecolog vrea sa se reprofileze auzind ca ar cistiga mai bine ca mecanic auto.
Invata individul si se duce la un service auto sa dea test de angajare.
La rezultate stupoare:
- Tipul luase nota 15.
Se duce si-l intreaba pe mecanicu' sef:
- Bine domne cum se poate asa ceva:
Asta a luat 5, asta 7,..eu 15?!
- Da domne hai sa vedem:
- Ti-am dat sa desfaci carburatorul, l-ai deschis corect: 5 puncte. Te-am pus sa-l inchizi l-ai inchis corect:
5 puncte.
Si ti-am mai dat 5 puncte de la mine ca ai facut totul prin teava de esapament !

Ion se duce la doctor si ii spune suparat:
- Domnule doctor cred ca eu vorbesc in somn.
- Da ce va face sa credeti asta?
- Pai, in fiecare dimineata ma scol ragusit !

La o clinica de tratament pentru batrani, inainte de a se interna batranii trebuiau sa mearga la un medic, care le dadea sfaturi in functie de boala si buzunar.
Intra primul batran si la capitolu alimentatie doctorul il intreaba:
- Ce pensie ai?
- 25 de milioane
- De la masa sa nu-ti lipseasca friptura, sticla cu vin si fructe tropicale.
Al doilea:
Avea pensia 10 milioane.
- De la masa sa nu-ti lipseasca legumele.
Al treilea cu pensia de 3 milioane.
- Tataie, aer, cat mai mult aer.

Era odata un doctor care la orice consultatie iti spune ca ai hemoroizi .
Intr-o zi merge la el un tip ce isi rupse mina cu o zi inainte .
-Din cauza hemoroizilor, spuse ca de obicei doctorul.
-Cum asa ? Caci eram la cules de mere si sa rupt craca cu mine.
-Pai, daca te-a mincat in fund sa te urci in copac ..

Domnule doctor, ati uitat ca de trei minute stau cu limba scoasa?
- N-am uitat, dar vreau sa scriu reteta in liniste.

La un medic stomatolog vine o baba surda sa-si faca dintii.
Dupa ce o consulta, doctorul ii zice:
- Imi pare rau mamaie dar trebuie sa-ti pun o placa !
Baba raspunde:
- Nu-i nimic maica ! Dar sa fie cu Irina Loghin daca ai !

Inaintea anesteziei, pacientul il intreaba pe chirurg:
- Domnule doctor, ce sanse am?
- Execut operatia pentru a suta oara.
- Oh, atunci sunt linistit.
- Normal. Odata si odata trebuie sa-mi reuseasca.

La psihiatru se prezinta un barman.
- Domnule doctor, ieri a intrat un client in bar, a cerut un coniac, l-a baut, dupa care a mancat tacticos paharul, cu exceptia piciorului.
- Credeti ca este nebun?
- Mai mult ca sigur!
- Piciorul este partea cea mai gustoasa.

Un medic isi conduce studentii printr-un ospiciu, la practica.
Le arata, intr-o rezerva un barbat cu privirile ratacite.
- Vedeti, acest barbat si-a pierdut mintile fiindca femeia cu care a vrut sa se casatoreasca l-a refuzat.
- Vom trece la rezerva alaturata, unde este internat cel care a luat-o.

Intr-un salon de reanimare, toti conectati la aparate de mentinere a vietii. Electricianul baga capul pe usa:
- Baieti, luati o gura mare de aer ca schimb o siguranta !
- Doctore, uita-te la mine sa vezi ce am, ca ma simt cam rau. Se uita doctorul:
- Mai, uitandu-ma in ochiul tau, vad ca suferi de reumatism, viroza hepatica, astm bronsic si...
- Doctore, uita-te si in celalalt ochi, ca asta-i de sticla

Doctorul: Domnule, trebuie sa va iau analize de urina, de scaun si de sperma.
Pacientul: Mai bine va las chilotii aici !

-Doctore, am fost la dvs acum 3 ani si mi-ati spus sa ma feresc de umezeala...
-Da, da, imi amintesc...
-Am venit sa va intreb daca pot sa fac o baie....

Un bolnav vine la medic:
- D-le doctor, nu stiu ce sa fac ! Eu am o boala tare ciudata! Oriunde ma ating, ma doare. Daca pun degetul pe gura, ma doare; daca pun degetul pe nas, ma doare; daca pun degetul pe genunchi, ma doare; daca ma ating pe frunte, ma doare !!
Doctorul ii ia mana, se uita la ea, si spune:
- Incearca sa te atingi cu degetul care nu e rupt !

Un om intra in un magazin de ochelari.
Vanzatorul il intreaba ce fel de ochelari vrea..
"Pentru soare"...il intreaba...?
Omul se uita la el si raspunde:
"Nu....Pentru mine..."

Popescu consulta un medic, si-i spune:
- Domnule doctor! Tot timpul imi sta dreapta!
La inceput, mi-a placut, dar acum a intrecut masura!
Medicul il studiaza si cu o penseta ii scoate o furnica, i-o arata si-i spune:
- Asta va excita!
- Domnule doctor! Va sunt nespus de recunoscator.
-Ce va datorez?
- Nimic, dar furnica ramane aici!

Doctorul catre pacient:
- Am doua vesti: una buna alta proasta...Cu care sa incep?
- Cu cea proasta!
- Ti-am facut analizele...imi pare rau dar trebuie sa-ti amputam piciorul !
- Si cea buna?
- A intrat fiul meu la facultate...

Un batran se duce la bordel:
- Vreau o tanara dar trebuie sa aiba SIDA
- Pai cum asta?!
- Draga, am auzit ca dupa aia mai ai zece ani.

Un mare iubitor de excursii se intoarce din China nu prea bine. La inceput a zis omul ca-i din cauza schimbului de atmosfera: apa, femei, dar n-a mai putut rabda si s-a dus la Doctor, dar nu numai la unul. El a fost la control in toate judetele tarii dar nici unul n-a putut sa-i spuna ce boala a prins la aparatul genital. In sfirsit unul mai cu initiativa l-a sfatuit sa se intoarca in tara de unde a luat boala. A plecat omul nostru s-a dus la cel mai bun doctor in China pentru boli venerice si nici dupa 3 minute doctorul ii spune cu calm chinez:
- A! asta-i “tafa muda”.
- O doctore multumesc din suflet si ce trebuie sa fac sa ma vindec?
- Hei dar nu trebuie sa faci nimic se usuca si cade.

Un bolnav se duce la doctor pentru ca tusea des:
- Dom' doctor tusesc rau.
Doctorul ii zice:
- Fumeaza numai 10 tigari si vino la control peste o saptamana.
Peste o saptamana vine pacientul tusind si mai rau:
- Ai fumat mai numai 10 tigari?
- Da, raspunde pacientul.
- Si inainte cate tigari fumai? il intreaba doctorul.
- Pana acum nu am mai fumat nici o tigara.

Merge pacientul la doctor:
- Domnule doctor nu stiu ce sa fac pentru ca de fiecare data cand beau cafea ma doare ochiul stang.
- Atunci scoateti-va lingurita din ceasca!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fani

 

Copyright 2010>